spot_img
spot_img
34.1 C
Paphos
Thursday, July 29, 2021

ΚΥΠΡΟΣ: Νέο θρομβοεμβολικό επεισόδιο σε 40χρονη-Διερευνάται συσχέτιση με AstraZeneca

spot_img
   

Το Υπουργείο Υγείας, μετά από αναφορά που υποβλήθηκε στον Τομέα Φαρμακοεπαγρύπνησης των Φαρμακευτικών Υπηρεσιών χθες το βράδυ, ενημερώνει ότι νοσηλεύεται στην Παθολογική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας γυναίκα, ηλικίας 40 ετών, με θρομβοεμβολικό επεισόδιο. Το περιστατικό εντοπίστηκε στο πλαίσιο προεγχειρητικού ελέγχου της ασθενούς. Η ασθενής είναι σε καλή κλινική κατάσταση.

Η ασθενής έχει ιστορικό εμβολιασμού με εμβόλιο της AstraZeneca. Ο εμβολιασμός έγινε δύο βδομάδες πριν το θρομβοεμβολικό επεισόδιο και όλα τα ιατρικά δεδομένα θα υποβληθούν στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων, ο οποίος θα διερευνήσει ενδελεχώς για πιθανή συσχέτιση του επεισοδίου με το εμβόλιο.

   

Εξ αφορμής του συγκεκριμένου περιστατικού, υπενθυμίζονται οι συστάσεις της Επιτροπής για τα Φάρμακα Ανθρώπινης Χρήσης του ΕΜΑ προς τους επαγγελματίες υγείας:

Η ταχύτητα σκοτώνει

δεν πρέπει να χορηγείται το Vaxzevria σε οποιονδήποτε είχε θρόμβους αίματος με χαμηλά αιμοπετάλια (θρόμβωση με σύνδρομο θρομβοπενίας, TTS) μετά τη λήψη του εμβολίου.

Η ζώνη ασφαλείας σώζει ζωές

θα πρέπει να γίνεται έλεγχος για σημάδια θρόμβων αίματος σε οποιοδήποτε άτομο που έχει χαμηλά αιμοπετάλια εντός 3 εβδομάδων από τον εμβολιασμό.

πρέπει να γίνεται έλεγχος για σημάδια χαμηλών αιμοπεταλίων σε οποιοδήποτε άτομο που έχει θρόμβους αίματος εντός 3 εβδομάδων από τον εμβολιασμό.

θα πρέπει να διασφαλίζεται ότι οι ασθενείς που έχουν θρόμβους αίματος με χαμηλά αιμοπετάλια μετά τον εμβολιασμό λαμβάνουν εξειδικευμένη φροντίδα.

Support Local Business
   

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

spot_img