15.9 C
Paphos
Saturday, April 20, 2024

1000+2 λόγοι για να επιλέξουμε Πάφο για διακοπές- Η Επαρχία που τα συνδυάζει ΟΛΑ, μα ΟΛΑ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Μπήκαμε αισίως στον τελευταίο μήνα του Καλοκαιριού και ήδη καταφέραμε μέχρι στιγμής να ζήσουμε όμορφες και έντονες Καλοκαιρινές στιγμές στην πόλη και την Επαρχία της Πάφου.

του Μάριου Ιγνατίου*

Είναι τόσα και τόσα που μπορεί κάποιος να κάνει στην Πάφο που πραγματικά αποτελεί δίχως δεύτερη σκέψη την καλύτερη επιλογή για εγχώριες διακοπές.

Η ταχύτητα σκοτώνει

Πέραν των πεντακάθαρων παραλιών, των γραφικών μικρών χωριών και τόσων άλλων στην Παφίτικη ύπαιθρο πλέον υπάρχουν τόσα σημεία ενδιαφέροντος που αξίζει ο καθένας από εμάς, ακόμη και οι ίδιοι οι Παφίτες, να ζήσουν αυτή την εμπειρία που προσφέρει η Πάφος στο έπακρο.

Εμείς μέσα στα πλαίσια του ρεπορτάζ μας στο PafosPress, Πάφος- Προορισμός 365 μέρες, ξεκινήσαμε την περιπέτειά μας με επίσκεψη σε μερικά από τα ομορφότερα μέρη του νησιού μας για να αποθανατίσουμε με την κάμερα του κινητού μας εικόνες όπως το ηλιοβασίλεμα στο EDRO III και στο φράγμα της Αρμίνου.

Πήγαμε στους Καταρράκτες της Κρήτου Τέρρα και κατηφορίσαμε για τον μαγευτικό Ακάμα όπου με buggy και τη βοήθεια του Σωτήρη της STS ΜΟΤΟ FUN φτάσαμε στο Blue Lagoon νωρίς το πρωί πριν έρθουν οι χιλιάδες επισκεπτών.

Πήγαμε στα Κελοκέδαρα και φωτογραφήκαμε με τα νέα graffiti του Χάρη Χριστοφόρου αλλά ζήσαμε και τους πρωτότυπους εορτασμούς στην Αγία Μαρίνα Χρυσοχούς.

Φωτογραφηθήκαμε αγκαλιά με ένα βόα σφυκτήρα στο PafosZoo και ξανά συναντήσαμε το άσπρο λιοντάρι τον ΣΙΜΠΑ, σαφώς μεγαλύτερο από την τελευταία επίσκεψή μας προ τετραμήνου.

Πήγαμε στα Μέσανα και καταγράψαμε το εντυπωσιακό φαινόμενο της μετακίνησης των χελιδονιών και κάναμε κανόε καγιάκ στην Πέγεια και τον Ακάμα όπου φωτογραφήσαμε θαλάσσιες χελώνες.

Κάναμε ιππασία στις Θαλασσινές Σπηλιές απολαύσαμε λαχταριστο σουβλάκι στο σουβλατζιδικο Ο Σολος και φάγαμε brunch στο μοναδικό Kikas Garden στην Καλλέπεια. Επισκεφθήκαμε τη Μηλιού και το εντυπωσιακό Ayioi Anargyroi Spa & Resort και στη συνέχεια βρεθήκαμε στο καλύτερο spa του κόσμου στο Άνασσα εκεί όπου η θάλασσα και το Περιβάλλον κόβουν την ανάσα.

Πήγαμε σε Φεστιβάλ σε πολλά χωριά, με πολλές θεματικές στη Χλώρακα, Γιαλιά, τον Πωμό, την Τίμη και θεατρικές παραστάσεις σε Κισσόνεργα, Αρόδες, Σαλαμιού και πολλά άλλα μέρη ενώ απολαύσαμε στο Μεσαιωνικό Κάστρο τη μοναδική συναυλία των Γαλάνη και Μποφίλιου σε μουσική της ορχήστρας Βασίλη Τσιτσάνη. Χαρήκαμε την Ελένη Βιτάλη στο Αρχαίο Ωδείο και απολαύσαμε τον Κώστα Χατζή στο Χάνι του Ιμπραϊμ.

Πήγαμε μίνι κρουαζιέρα με το Wave Dancer από τη Πάφο στην Γεροσκήπου και απολαύσαμε ένα απο τα πιο εντυπωσιακά σώου που είδαμε ποτέ με πλούσιο χορευτικό πρόγραμμα, ακροβατικά, μουσική και χωρό, διασκέδαση εν πλω και πυροτεχνήματα οπό το φως του φεγγαριού και τη συνοδεία των κυμμάτων.

Μαζί με τον καπετάνιο του Wave Dancer 1

Απολαύσαμε τον καφέ μας στα Δημοτικά Μπάνια δίπλα από το κύμα, ξεκουραστήκαμε και τα είπαμε με φίλους σε καφετέριες της πόλης στο κέντρο αλλά και τα παράλια και φρεσκάραμε στο μυαλό μας το πόσο σημαντικό είναι να ζεις στιγμές με τους φίλους και την οικογένεια.

Φάγαμε παπουτσόσυκα από τον κύριο Έλληνα στη Λέμπα, παγωμένο καρπούζι δικής μας παραγωγής στην Κισσόνεργα και σύκα στην αυλή του Γιώργου κάτω από το δέντρο που ώρες ώρες μοιάζει με καφενέ από τις πολλές φιλικές συναθροίσεις.

Μοιραία πολλά από όσα ζήσαμε εμείς αλλά και όλοι όσοι βρέθηκαν ως τώρα το καλοκαίρι στην Πάφο δεν μπορούν να χωρέσουν σε ένα άρθρο. Τα καλύτερα έπονται βεβαίως. Συναυλίες αγαπημένων καλλιτεχνών όπως ο Καρράς, ο Μακρόπουλος, ο Οικονομόπουλος και ο Ίμβριος, επισκέψεις στην Παναγιά την Πέγεια και πολλά άλλα μέρη.

Η όπερα βεβαίως θα είναι το κερασάκι στην τούρτα συν τα τόσα και τόσα άλλα που μπορεί να ζήσει κανείς στην Πάφο από επίσκεψη στα μεσαιωνικά της γεφύρια, του Τζιελεφού ή του Σκάρφου, ποδηλασία ή πεζοπορία στον Ακάμα και τα ημιορεινά θέρετά μας που σφίζουν απο ζωή σε αγροτουριστικά καταλύματα και βεβαίως ορειβασία, καταδύσεις, θαλάσσια σπορ και τόσα άλλα.